Palutusoikeus tuotteille, jotka hankitaan asiakkaan toivomuksesta

Asiakkaan toivomuksesta valmistetuille, tilatuille tai muokatuille tuotteille ei myönnetä yksipuolista peruutusoikeutta. Peruutuksen yhteydessä tilauksesta mahdollisesti aiheutuneet kustannukset peritään kokonaisuudessaan ostajalta.

Ilma-Shopin verkkokaupan tuotteiden maksu- , tilaus-, toimitus- ja palautusehdot

Verkkokaupasta ostetut tuotteeet voidaan maksaa checkoutin palveluita käyttäen, Klarnan palvelua käyttäen tai ennakkomaksuna Ilma-Shopin tilille.

Tilaus suoritetaan Ilmashopin verkkokaupassa ja asiakas saa tiedon tilauksestaan antamaansa sähköpostiosoitteeseen.

Tilaus toimitetaan asiakaan ilmoittamaan osoitteeseen tai osoitteen lähimpään matkahuollon pisteeseen. Verkkokaupassa toimituskulut lasketaan automaattisesti tilauksen perusteella ja ne sisältyvät maksuun.

Tuotteet toimitetaan pääsääntöisesti viiden vuorokauden kuluttua siitä kun olemme saaneet maksusuorituksen.

Tuotteiden palautusoikeus koskee ainoastaan kuluttaja-asiakkaita. Kuluttaja-asiakkaalla on 14 vuorokauden mittainen palautusoikeus tuotteillemme. Tällöin tuotteen
pakkauksineen tulee kuitenkin olla myyntikelpoinen ja virheetön. Mikäli tuote ns. mittatilaustuote, tuotteella ei ole palautusoikeutta.

Jos asiakas päättää palauttaa tuotteen, palautetaan tuotteen hinta, (kun tuote on tarkistettu ja kunnossa) vähennettynä aiheutuneet palautuskustannukset kokonaisuudessaan.

Toimituskulua ei palauteta.

Jos tuotte on kunnossa, mutta pakkaus vaurioitunut myyntikelvottomaksi vähennetään tuotteen hinnasta myös uuden pakkauksen kustannukset.

Tuote/tilaus on lähetettävä takaisin 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta, jos se päätetään palauttaa.

Palautusasioissa ota aina ensin yhteyttä meihin ennen muita toimenpiteitä, emme lunasta palautuksia vaan niiden pitää tapahtua meidän sopimustoimittajien kautta.

Tuotteiden palautus tapahtuu pääsääntöisesti Matkahuollon palvelulla, poikkeuksena yli 55 kg:n yksittäiset paketit.

Tilausten vastaanottaminen

Tavaraa vastaanottaessasi tarkista että lähetys on ehjä! Jos kuitenkin lähetys on vaurioittunut vaadi saada merkintä asiasta rahtikirjaan, ilman tätä toimenpidettä ei kuljetusvaurioita voida jälkikäteen näyttää todeksi! Vastaanota silti rikkoutunut lähetys.

Jos mahdollista, ottakaa valokuva rikkoutuneesta tuotteesta ja lähettäkää info@ilmashop.fi ilmoittaessanne vahingosta.
Sinuun otetaan mahdollisimman nopeasti yhteyttä toimenpiteiden ja korvaavan tuotteen toimittamiseksi!